بازگشت کالا در ژیوا
- چنانچه کالایی دارای مغایرت با فاکتور یا مشخصات درج شده در وبسایت باشد مشتری میتواند در کمتر از 10 روز از تاریخ صدور فاکتور آن را به ژیوا اطلاع دهد.
- در صورت ضربهخوردگی، آبخوردگی یا استفاده نادرست (برخلاف کاتالوگ)، آن محصول شامل خدمات پس از فروش نمیباشد.
- در ژیوا امکان کنسلی سفارش به دلیل انصراف از خرید تنها در صورتی قابل اجرا است که پلمپ محصول مخدوش یا باز نشده باشد.
- هزینه ارسال کالایی که شامل شرایط تعویض در ژیوا شده است کاملاً بر عهده ژیوا میباشد.
- در زمان تحویل گرفتن کالا به نحوه بسته بندی و محتویات داخل آن دقت فرمایید چرا که مشکلات فیزیکی مانند شکستگی، ضربه، خط و خش و … شامل شرایط بازگشت کالا نمیباشد.
- تا 3 عدد پیکسل سوخته صفحه نمایش مشمول ضمانت بازگشت کالا نمیباشد.
- چنانچه مشتری قصد تعویض کالایی با کالای مشابه دیگری را داشته باشد، میتواند در صورت پلمپ بودن کالا در حالت اولیه و موجود بودن محصول جایگزین در ژیوا طی 48 ساعت اقدام به تعویض آن کند.
- از آنجایی که ضمانت نامه محصولات در خارج از کشور صادر میشود، زمان باقی مانده از تاریخ گارانتی ممکن است کمتر از مدت قید شده در سایت باشد. (تاریخ شروع و انقضای گارانتی روی محصول درج شده است)
- امکان تعویض یا مرجوعی محصولی در صورت مفقود شدن اقلام همراه محصول یا کارت گارانتی آن وجود ندارد.
زمان تست ژیوا
- در راستای رفاه حال مشتریان، ژیوا امکان تست کالاهایی که گارانتی ندارند را فراهم نموده است. این فرصت تا 7 روز پس از زمان تحویل کالا میباشد.
- چنانچه کالایی دارای گارانتی باشد، از شرایط مهلت تست 7 روزه نیز خارج میشود.
- هر سفارش تنها میتواند یکبار از ضمانت 7 روزه کالا استفاده کند و این قانون شامل کالای جایگزین نمیگردد.
- خدمات و پشتیبانی کلیه محصولاتی که گارانتی دارند بر عهده شرکت گارانتی است.
- عکس درج شده در مشخصات دستگاه صرفاً برای اطلاع و کمک به خرید بوده و از آنجایی که ممکن است در جزئیاتی با محصول اصلی تفاوت داشته باشد با استناد به آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد.
- ملاک اعلام مغایرت اطلاعات درج شده در بخش مشخصات فنی دستگاه در وبسایت ژیوا است.
- مغایرتهای اعلام شده از جانب مشتری ابتدا ظرف مدت زمان 24 تا 72 ساعت توسط کارشناسان ژیوا بررسی شده و سپس در صورت تایید کارشناسان کالا شامل این سرویس میشود.
- همچنین، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود و آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل این سرویس نمیشود.
- دقت نمایید که کالا به خوبی بستهبندی و به همراه لوازم جانبی و فاکتور آن برای ژیوا ارسال شود. در صورتی که کالای ارسال شده خارج از شرایط اولیه خود برای ژیوا ارسال شده باشد این سرویس شامل سفارش مذکور نخواهد شد.
- چنانچه موجودی کالای آسیبدیده در ژیوا به اتمام رسیده باشد و ژیوا نتواند آن را جایگزین کند، این حق برای ژیوا محفوظ است که وجه پرداختی کالا را به حساب مشتری استرداد نماید و نوسانات قیمت در وجه پرداختی تاثیری نخواهد داشت.
جبران خسارت
1- از آنجایی که بسته بندیهای ژیوا مطمئن و استاندارد بوده و تمامی سفارشها به شرکتهای حمل و نقل معتبر و به انتخاب کاربر است، چنانچه در زمان حمل و تحویل کالا خسارتی به کالا برسد، هیچگونه مسئولیتی متوجه ژیوا نبوده و تمام مسئولیت خسارات بر عهده شرکت حمل و نقل میباشد.