ثبت سفارش و ارسال کالا در ژیوا

  1. مشتریان ژیوا می‌توانند در 7 روز هفته و 24 ساعت روز اقدام به سفارش‌گذاری کنند.
  2. منظور از روز کاری شنبه تا پنجشنبه هر هفته به جز تعطیلات عمومی و رسمی ایران است.
  3. تمامی سفارش‌های بالای 4 میلیون تومان در شهر تهران چنانچه تا قبل از ساعت 15 نهایی شوند به صورت رایگان برای مشتری ارسال خواهد شد.
  4. کلیه سفارش‌ها به مقصد شهرستان چنانچه تا قبل از ساعت 13 هر روز کاری نهایی شوند، در همان روز به صورت پست “پس کرایه” برای مشتری ارسال خواهد شد.
  5.  امکان پیگیری زودتر از مدت زمان اعلام شده در بندهای فوق برای سفارش های ارسال شده توسط ژیوا وجود ندارد.
  6. چنانچه سفارشی بعد از ساعت معین شده یا در روز غیر کاری ثبت شود، در روزکاری بعد پردازش و ارسال خواهد شد.
  7. مشتریان ژیوا می‌توانند به دو روش آنلاین و خرید حضوری در محل فروشگاه وجه سفارش خود را پرداخت و کالای خود را دریافت کنند.
  8. امکان اضافه یا کسر هیچ بند یا مبلغی، تحت هیچ عنوانی در فاکتور وجود ندارد.
  9. تمامی کاربران متعهد می‌شوند در هنگام ثبت سفارش، اطلاعات خود را به صورت صحیح و کامل تکمیل کنند. واضح است مسئولیت تمامی عواقب ناشی از ورود اطلاعات غلط بر عهده مشتری خواهد بود.
  10. جهت اطمینان از اطلاعات وارده در هنگام سفارش ژیوا مجاز است در زمان تحویل سفارش به مشتری از تحویل گیرنده کارت شناسایی طلب نماید.
  11. در زمان تحویل سفارش به مشتری از وی رسید تحویل مرسوله دریافت می‌گردد.
  12. ژیوا همواره در تلاش است نهایت دقت خود را در ارسال سفارش داشته باشد و کلیه سفارش‌های ثبت شده را در موعد مقرر و در صحت سلامت به دست مشتریان خود برساند؛ اما چنانچه موجودی محصولی (حتی پس از ثبت سفارش) در ژیوا تمام شود، حق لغو سفارش و استرداد وجه آن برای ژیوا محفوظ است. مشتری می‌تواند به جای کالای لغو شده خود نیز محصول دیگری را جایگزین کند.
  13. در صورتی که مشکلی در پردازش یا اتمام موجودی محصولی به وجود بیاید، مبلغ پرداخت شده طی 24 تا 72 ساعت کاری به حساب مشتری بازگشت داده خواهد شد.
  14. چنانچه خطایی در قیمت کالاهای موجود در ژیوا به وجود بیاید، ژیوا می‌تواند سفارش را بلا اثر نموده و تمام وجه دریافتی از مشتری را به وی استرداد نماید. تمام حقوق نسبت به اقدامات مذکور برای ژیوا محفوظ بوده و کاربران با استفاده از خدمات ژیوا متعهد می‌شوند از این امر آگاهی داشته و در آینده ادعایی نسبت به این موضوع نخواهند داشت.
  15. احتمال اتمام موجودی کالا در شرایطی خاص مانند فروش‌های ویژه وجود دارد، در صورت بروز این موارد ژیوا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌گیری جدید اقدام کند.
  16. آدرس تحویل سفارش باید دقیق باشد و تحویل سفارش در مکان‌های عمومی مانند کافه، رستوران، پارک، پارکینگ یا … امکانپذیر نخواهد بود.
  17. حروف درج شده در ادامه نام و مدل دستگاه‌ها تنها برای تمایز کانفیگ‌های مختلف یک مدل است و بر روی جعبه کالا چنین حروفی درج نشده و و نمی‌تواند ملاک مغایرت مشخصات کالا قرار بگیرد.
  18. ساعات پاسخگویی به مشکلات و سوالات مشتریان در ژیوا از ساعت 11 الی 18 می‌باشد.
  19. روند ارسال سفارش از طریق ارسال پیامک به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد و همچنین وی می‌تواند از طریق پنل کاربری خود نیز روند ارسال سفارش را مشاهده کند.