بازگشت کالا در ژیوا

  1. چنانچه کالایی دارای مغایرت با فاکتور یا مشخصات درج شده در وبسایت باشد مشتری می‌تواند در کمتر از 10 روز از تاریخ صدور فاکتور آن را به ژیوا اطلاع دهد.
  2. در صورت ضربه‌خوردگی، آب‌خوردگی یا استفاده نادرست (برخلاف کاتالوگ)، آن محصول شامل خدمات پس از فروش نمی‌باشد.
  3. در ژیوا امکان کنسلی سفارش به دلیل انصراف از خرید تنها در صورتی قابل اجرا است که پلمپ محصول مخدوش یا باز نشده باشد.
  4. هزینه ارسال کالایی که شامل شرایط تعویض در ژیوا شده است کاملاً بر عهده ژیوا می‌باشد.
  5. در زمان تحویل گرفتن کالا به نحوه بسته بندی و محتویات داخل آن دقت فرمایید چرا که مشکلات فیزیکی مانند شکستگی، ضربه، خط و خش و … شامل شرایط بازگشت کالا نمی‌باشد.
  6. تا 3 عدد پیکسل سوخته صفحه نمایش مشمول ضمانت بازگشت کالا نمی‌باشد.
  7. چنانچه مشتری قصد تعویض کالایی با کالای مشابه دیگری را داشته باشد، می‌تواند در صورت پلمپ بودن کالا در حالت اولیه و موجود بودن محصول جایگزین در ژیوا طی 48 ساعت اقدام به تعویض آن کند.
  8. از آنجایی که ضمانت نامه محصولات در خارج از کشور صادر می‌شود، زمان باقی مانده از تاریخ گارانتی ممکن است کمتر از مدت قید شده در سایت باشد. (تاریخ شروع و انقضای گارانتی روی محصول درج شده است)
  9. امکان تعویض یا مرجوعی محصولی در صورت مفقود شدن اقلام همراه محصول یا کارت گارانتی آن وجود ندارد.

زمان تست ژیوا

  1. در راستای رفاه حال مشتریان، ژیوا امکان تست کالاهایی که گارانتی ندارند را فراهم نموده است. این فرصت تا 7 روز پس از زمان تحویل کالا می‌باشد.
  2. چنانچه کالایی دارای گارانتی باشد، از شرایط مهلت تست 7 روزه نیز خارج می‌شود.
  3. هر سفارش تنها می‌تواند یکبار از ضمانت 7 روزه کالا استفاده کند و این قانون شامل کالای جایگزین نمی‌گردد.
  4. خدمات و پشتیبانی کلیه محصولاتی که گارانتی دارند بر عهده شرکت گارانتی است.
  5. عکس درج شده در مشخصات دستگاه صرفاً برای اطلاع و کمک به خرید بوده و از آنجایی که ممکن است در جزئیاتی با محصول اصلی تفاوت داشته باشد با استناد به آنها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد.
  6. ملاک اعلام مغایرت اطلاعات درج شده در بخش مشخصات فنی دستگاه در وبسایت ژیوا است.
  7. مغایرت‌های اعلام شده از جانب مشتری ابتدا ظرف مدت زمان 24 تا 72 ساعت توسط کارشناسان ژیوا بررسی شده و سپس در صورت تایید کارشناسان کالا شامل این سرویس می‌شود.
  8. همچنین، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود و آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل این سرویس نمی‌شود.
  9. دقت نمایید که کالا به خوبی بسته‌بندی و به همراه لوازم جانبی و فاکتور آن برای ژیوا ارسال شود. در صورتی که کالای ارسال شده خارج از شرایط اولیه خود برای ژیوا ارسال شده باشد این سرویس شامل سفارش مذکور نخواهد شد.
  10. چنانچه موجودی کالای آسیب‌دیده در ژیوا به اتمام رسیده باشد و ژیوا نتواند آن را جایگزین کند، این حق برای ژیوا محفوظ است که وجه پرداختی کالا را به حساب مشتری استرداد نماید و نوسانات قیمت در وجه پرداختی تاثیری نخواهد داشت.

جبران خسارت

1- از آنجایی که بسته بندی‌های ژیوا مطمئن و استاندارد بوده و تمامی سفارش‌ها به شرکت‌های حمل و نقل معتبر و به انتخاب کاربر است، چنانچه در زمان حمل و تحویل کالا خسارتی به کالا برسد، هیچگونه مسئولیتی متوجه ژیوا نبوده و تمام مسئولیت خسارات بر عهده شرکت حمل و نقل می‌باشد.