ژیوا
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

پاسخ به پرسش‌های متداول

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید از طریق مراجعه به پروفایل خود در بخش سفارشات  سفارش خود را لغو کنید.

 

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهامی میتوانید از بخش پاسخ به سوالات متداول استفاده نمایید در صورت عدم رسیدن به نتیجه میتوانید از طریق کانال های ارتباطی با تیم ژیوا ارتباط برقرار نمایید.

 

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

بله در صورت مشاهده هر گونه ایراد یا مشکل ظاهری میتواید محصول را دریافت ننمایید.

 

 

 

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ایران کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.